כלי עבודה לטיפול ועיצוב הגינה

מה מאפיין את הישראלים? יש להם אפיונים רבים. אחד מהם הוא כושר האלתור. תכונה זו באה לידי ביטוי באופנים שונים. היא נובעת לאו דווקא מצורך או מהכרח אלא מתכונה ישראלית טיפוסית אף היא- קמצנות. רצון לחסוך במקום שבו החיסכון עלול לפגום בתוצאת המעשה. אחד המקומות שבהם ניתן לראות את תוצאותיו של האלתור הוא הגינה.

על מנת לטפל בגינה ולתחזק אותה כנדרש, כראוי, על מנת לשוות לה מראה מסוגנן, מושקע ומוקפד, רצוי להשתמש בכלים ייעודיים לגינה. רכישת כלי עבודה מקצועיים עשויה להיות ערובה לעבודת גינון יסודית, שתוצאותיה ייראו לעין בכל עת.

גם אם אינכם גננים מקצועיים אבל אתם אלה שאמונים על תחזוקת הגינה, חשוב שתבצעו את העבודה בכלים מקצועיים. כלים המיועדים לגינון נמצאים בשימוש תכוף; הצורך לטפל בגינה הוא צורך תמידי. תוצאות הזנחת הטיפול בגינה ניכרות לעין באופן בולט אף יותר מאשר טיפול מוקפד בה.

לתחזוקה נאותה של גינה יש קשר לא רק לאסתטיקה, להיגיינה ולבריאות (ממש כך!) אלא גם על בטיחות וביטחון:  יש סיכוי שגינה נקייה ומטופחת לא יסתתרו נחשים…

 כל כלי- כלי

רכישת כלים לגינה פרטית מותנית בגודל הגינה, בסוגי הפריטים בה, בהיקף העבודה הנדרשת, ביכולת המימון ובגורמים נוספים. על מנת לתת מענה לרצון ו/או לצורך בשמירה על גינה מטופחת, נקייה ומושקעת, רצוי ומומלץ לרכוש כלים ובהם: את חפירה, את שפיכה, קלשון חפירה, קלשון קש, מעדר, מקוש, מקלטר, מגרפת חריש ומגרפת איסוף, גורף עלים, גוזם ענפים, מספרי גדר, מספרי דשא, מזמרה ומריצה. מי שיכולים לרכוש גם מכסחת דשא ודאי ייצאו נשכרים.

ניכוש עשבים שוטים באופן ידני עשוי, אולי, להוות מעין  "ריפוי בעיסוק" אבל ספק אם די יהיה בו כדי לייצר גינה מטופחת ויפה. אשר על כן כל כלי שעשוי לסייע לכם במלאכת תחזוקת הגינה ושיפורה הוא כלי חשוב ואפקטיבי.

הוצאה נדרשת

רכישת כלים לגינה מהווה חלק בלתי נפרד מההוצאה הנדרשת לתחזוקת הבית. גינה ביתית היא כרטיס הביקור שלכם. היא הדבר הראשון שעשויים לראות האורחים הפוקדים את ביתכם. על פי מראה הגינה עשוי להיקבע הרושם שתותירו על האורחים: גינה יפה, מטופחת, אשר ניכרת בה השקעה רבה, היא גינה מרשימה. מי שרואים אותה מקשרים אותה באופן טבעי, אינטואיטיבי, עם דיירי הבית. אתם צוברים נקודת זכות ראשונה כבר ממבט ראשון בסביבת הבית, טרם הצבת הרגל על סף דלתו. לכן, ראוי להידרש אל ההוצאה הכספית לרכישת כלים כאל הוצאת תחזוקה חיונית ולא במותרות.