לא רק פלסטיק – מערכות ישיבה יוקרתיות לגינה
דגם ג'ניפר - מיטת שיזוף

עמידותו של הפלסטיק באקלים הישראלי תפסה מקום של כבוד אצל הצרכן הישראלי. אבל, תמיד תמיד צצות להן עוד אפשרויות, עוד עיצובים והרבה נוחות בכל הנושא של ריהוט גן. אם הגינה שלכם רחבת ידיים, מערכות ישיבה גדולות ומפנקות הוא מה שאתם צריכים גם על מנת לארח את אהוביכם וחבריכם וגם כדי לפנק את עצמכם אחרי יום עבודה מעייף. מערכות ישיבה בכל הנוגע לנושא ריהוט לגינה, הוא צעד אחד קדימה מכיסאות הפלסטיק והשולחן האובאלי  עם החור באמצעו. מערכות ישיבה הן ממש צי של עיצוב מודולארי.

עוד בנושא האקלים

נהוג לחשוב שריהוט גן הוא רהיט שעמיד בכל מזג אוויר ולעולם לא מתבלה, הדבר מעט מוטעה.
אכן ריהוט המיועד לגינה הוא חזק יותר ועמיד הרבה יותר מריהוט המיועד לפנים הבית.
במקרה כזה הפתרון הוא די פשוט, כיסויים לריהוט גן שישמרו על הרהיטים שלנו מכוסים, יבשים והכי חשוב יגנו מפני קרני השמש הקופחת שבארצנו.

תעשו לעצמכם טובה ואל תחסכו בנושא הזה, כיסוי פשוט שיכסה את הרהיטים היוקרתיים שקינו לגינה או למרפסת, ישמרו עליהם לאורך שנים רבות במצב טוב בהרבה מרהיטים שאינם כוסו בזמן גשמים עזים או שמש קופחת.

אז איך נתאים לעצמנו ריהוט לגינה איכותית ומפוארת?

ראשית, נחזור לגודל. אם ברשותכם גינה רחבת ידיים, כדאי שתרשימו עם מערכת ריהוט גן איכותית הכוללת ספות ישיבה, ואלמנט הצללה גדול, כמו למשל שמשיה שתרשים ותשמש לפונקציה פרקטית בעיקר בארץ חמה כמו שלנו. פזרו ברחבי הגינה מעין פינות זולה מעוצבות , עגולות בצבעים דרמטיים כדי להשלים את המראה העכשווי, אם במראה זה חשקתם. אל תשכחו שלרוב מערכות הישיבה כיום יש אפשרות לכבסן, אך בררו ותהיו בטוחים בכך לפני הקנייה. למראה כפרי – לכו על מערכות ישיבה מעץ מלא ליצירת המראה הרגוע והשלו. שוב, מבחינת פרקטיות קחו עץ עמיד שיעמוד בחום ובלחות הישראליים והתאימו לו כריות בצבעי האדמה להשלמת המראה.

נקודות חשובות נוספות על ריהוט גן:

  • ישנם עיצובים מאוד רעשניים היום, אל תתפתו לכל דבר. וודאו איכות, וחשבו שאתם רוצים בריהוט לגינה קלאסי שיישאר אתכם להרבה זמן, וכזה שתצטרכו להביט בו הרבה זמן.
  • חומר נוסף שעדיין לא הזכרנו הוא ה"ראטן" – קליעת שתי וערב של חומר סינטטי ועמיד במיוחד לחיים בחוץ. הראטן מגיע בשלל צבעים, ולמערכות הישיבה העשויות ראטן ניתן להתאים שלל אביזרים כמו כריות, כריות נוי וכולי.
  • אלומיניום הוא חומר נוסף שכדאי לשקול כחלק ממכלול ריהוט לגינה שלכם – הוא קל להזזה, קל לניקוי וכמובן עמיד בפני פגעים של מזג-האוויר.
  • נרצה לשדר גם משפחתיות וביתיות אך גם להיות מעודכנים – מערכות ישיבה בהירות בתוספת זכוכית לשולחן ימלאו את החלל המשפחתי ויראו נהדר.
  • מיטת שיזוף, ערסל מפנק, שמשייה מסוגננת – כל אלה יהפכו אותנו למארחים עדכניים ובעלי ראש פתוח.

להחלטה – איזה ריהוט גן מאפיין אותנו

בסופו של דבר, האלמנטים החשובים ביותר בריהוט גן הם המחיר, היופי והאופי. חשוב שנדע מה אנחנו אוהבים ונתייעץ עם כל בני המשפחה בבואנו לבחור ריהוט לגינה שלנו. ישנן המון דוגמאות, חומרים, עיצובים ואופציות לגינה שלנו שתהיה אחת במינה אם נשלים אותה בעזרת מערכות ישיבה יוקרתיות. חשוב שנראה את כל האופציות אך גם שלא נתבלבל. צריך להגיע מוכנים ולדעת את גבולות הגינה שלנו, סגנון האקלים והצמחייה בה וכך להפוך את הריהוט ואת הגינה ליחידה אחת מושלמת.