עיצוב גינות בשילוב ריהוט גן

עצוב גינות תמיד היה דבר שאין להקל בו ראש, הגינה שלנו משמשת אותנו למגוון פעילויות ולכן עיצוב גינות חייב להיות מבוסס על הצרכים שלנו וכמובן סוג ואופן השימוש. אחד האלמנטים המשפיעים ביותר על עיצוב גינות הוא בחירת ריהוט גן מתאים ונכון.

כאשר מקפידים על בחירת ריהוט גן שמשלים את עיצוב גינות שלנו הרי שנוכל ליהנות מהגינה בכל רגע ובכל סיטואציה. בחירת ריהוט גן יכולה להיות ממגוון עצום של חומרי גלם כגון עץ מלא, עץ גושני, ברזל או אלומיניום. היתרון במגוון רחב של חומרי גלם הוא שניתן להתאים את הריהוט לס עיצוב גינות של הגינה.

עיצוב גינות כפריות

עיצוב גינות כפריות משול לניסיון ליצור אווירה חמה ומיוחדת שמזכירה את בתי הכפר הישנים, אלו אותם בתים עם חצרות שאת הריהוט שלהם יצרו בידיים ומחומרים שהיו בנמצא, לא מאיקאה כמובן. ריהוט גן כפרי מתאפיין לרוב בעץ מלא או גושני שחתוך ומחובר בגסות עם יופי ייחודי, הריפודים לרוב יהיו כריות בודדות שמונחות ללא התאמה בגודל או צבעים ונראים כאילו ואינם קשורים זה לזה אך ביחד יוצרים מראה מושלם. תכנון עיצוב גינות כזה מחייב גם התקנת פרגולה מעץ גושני שמצלה על רחבת הישיבה, באירוח בגינה כזו תמיד ייתן הרגשת נינוחות וחופש ותאפשר לכם להנות ממנוחה מושלמת. דרך נוספת לתת לעיצוב גינות מראה כפרי אך לא מגושם כמו עם עץ הוא על ידי שימוש בברזל כחומר גלם. הברזל גם הוא חומר טבעי שיוצר קשר הדוק בין הגינה לריהוט שבה, שולחנות מברזל בשילוב ערכת כיסאות ישרו אווירה כפרית וקלה ביחס לעץ. הטיפול לרוב יהיה קל יותר מבחינת שימור ותחזוקה והמגוון אינו מוגבל, גם כאן ריהוט גן יהיה מושלם בשילוב פרגולה מעץ שתיצור את ההרמוניה שמקשרת בין עיצוב גינות לריהוט גן.

העידן החדש בעיצוב גינות כבר כאן

להבדיל מכל סוגי העיצוב ובכללם עיצוב בעץ, או ברזל הרי שאם אנו רוצים לתת מראה חדשני, עדכני קליל ומיוחד לגינה שלנו עלינו לבחור בריהוט גן מאלומיניום, היתרונות של האלומיניום על העץ והברזל ניכרים ואין אפשרות להשוואה ביניהם, האלומיניום קל משקל ועמיד ביותר בכל תנאי מזג האוויר, חורף, קיץ, סתיו ואביב, שמש או גשם בכל מצב האלומיניום עמיד , אינו מתעוות ולא נפגע. לבחור בריהוט גן מאלומיניום כמוטיב בעיצוב גינות ייתן לגינה שלכם את המראה היוקרתי והמעודן כאחד. תחזוקה ושימור כבר אינם על הפרק מכיוון שהעמידות של האלומיניום גבוהה ביותר. עיצוב גינות עם אלומיניום מאפשר את המשכיות העיצוב בבית לגינה, פרגולה מאלומיניום גם היא אינה "רק" פרגולה, נתן לשלב בה רפרפות חשמליות שיאפשרו לכם לווסת את האור, הצל והאוויר שחודר ממעל, ואילו בחורף לסגור כליל למניעת חדירה של גשם.