ריהוט גן – ליופי והצללה

אין תחליף לטבע ולהשפעתו החיובית על בני האדם. מאז ומעולם אנשים ניסו למצוא וליצור כל מיני תחליפים לטבע אך בסופו של דבר, אין תחליף ונותר רק "לטעום" מהטבע על ידי יציאה לטיולים מהנים במסלולים היפים של מדינתנו ולעצב לעצמנו פיסה מהטבע בדמות גינה בחצר האחורית או בדירת הגג.

אם אתם בעלי בתים פרטיים, משותפים או בעלי דירת גג בוודאי תהיו מעוניינים להימנות על אותם אנשים שנהנים מהטבע בחלקת ביתם וזאת באמצעות חצר אחורית מטופחת בבית הפרטי או גינה יפהפייה בדירת הגן שלכם. גינה מרשימה (או חצר אחורית מטופחת) בה יש רהיטי גן מרשימים ותאורה מתאימה תהפוך את הזמן הפנוי שלכם למהנה ביותר. ההחלטה לרכוש גם פתרונות הצללה, כמו למשל גזיבו ו/או שמשיית זרוע יאפשרו לכם לשהות בגינה גם בשעות החמות ואף לארח חברים ברוב ימות השנה.

פעולות עיצוב הגינה יכולות להיעשות על ידי בעלי הבית או שניתן לשכור את שירותיהם של אדריכלי נוף או מעצבי חוץ שיכולים לייעץ ולעזור בתכנון של הגינה. אלו יספקו ייעוץ בכל הקשור אל פתרונות הצללה יעילים, צמחים ופרחים צבעוניים שמתאימים לרוב עונות השנה ואותם ניתן לשתול בגינה וכמובן ריהוט גן בסגנון מיוחד שיהפוך את האירוח בגינה ואת הישיבה בה ביום יום לחוויה מהנה ואסתטית. בחירת ריהוט גינה מתאים, כמו למשל כסאות בדגמים שונים ושלל צבעים, ערסלים, ספסלים ועוד תהפוך את הישיבה בגינה לחוויה. תמיד חשוב לוודא שאותו ריהוט בו אתם בוחרים עמיד בפני קרני השמש היוקדות ובפני הגשם ושיש עליו אחריות.

הבחירות הנכונות – ריהוט ועוד

ריהוט לגינה – יש אפשרות לבחור בריהוט ראטן שאידיאלי לאקלים בישראל ושאותו ניתן לשטוף במים בלי שייהרס. הריהוט מגיע בכל מיני צבעים וסגנונות וניתן להזמין אותו בהתאמה אישית מבחינת מידה, סגנון וצבע.

מערכות ישיבה – מערכת ישיבה לחצר כוללת בדרך כלל שולחן וכסאות / שולחן נמוך וספה או ספות  או שולחן ושתי כורסאות. המחיר משתלם, יש היצע גדול של סגנונות, צבעים ומידות והגינה שלכם תראה נפלא!

ציוד לחורף ולקיץ – פטריות חימום אידיאליות לחורף בגינה, גם מבחינת מראה וגם מבחינת אפקטיביות החימום. מיטות שיזוף אידיאליות לכל גינה בקיץ ובעונות המעבר כאשר השמש מבצבצת.

פתרונות הצללה – פתרונות ההצללה האידיאלים הם שמשיות לגן עם רגל צד, גזיבו עגול או מרובע בכל מיני גדלים, צבעים וסגנונות וכסאות עם גג.

כעת, כל שצריך הוא לוודא שאתם בוחרים באותו ריהוט איכותי שעומד בתקנים הדרושים ומוצע במחיר אותו תוכלו להרשות לעצמכם. בהצלחה!