ריהוט ראטן בחורף – המדריך למתגונן הישראלי המצוי

אז רכשתם ריהוט ראטן מרהיב לגינה, הלכתם על עיצוב מסוגנן ועל גוונים שיוצרים הרמוניה מושלמת. ביליתם בגינה לאורך כל הקיץ ונהניתם מכל רגע. ועכשיו, כשהחורף מגיח מפינתו, אתם מעוניינים להכין את הגינה לקראתו ולהגן על הרהיטים מפני הגשם הצפוי. מהם האמצעים שעומדים לרשותכם? על כך בכתבה הבאה.

ראטן בחורף

אז קודם כל, יש לכם סיבה טובה להיות רגועים. ריהוט הראטן המשווק בארץ, ברובם המוחלט של המקרים, איננו עשוי מעץ אמתי, אלא מתחליף סינטטי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי הראטן המקורי, העשוי עץ, איננו בנוי להתמודדות עם תנאי האקלים השוררים בארץ. ריהוט הראטן הסינטטי, לעומת זאת, עמיד בכל תנאי מזג האוויר ואיננו חדיר למים. אז גם אם החורף הקרוב עומד להיות גשום במיוחד (הלוואי…) וגם אם גינתכם עומדת להיות מוצפת במים, ריהוט הראטן שלכם עתיד להישאר מושלם, ללא כל נזק לגוף הרהיט או לריפוד הבד שעליו. אבל אם אתם מסוג החבר'ה שאוהבים לסגור מראש את כל הקצוות האפשריים, ולבטח את עצמם עד הקצה בכל סיטואציה, אתם מוזמנים לבחור לכם מתוך המבחר הגדול הקיים שלל כיסויים וחיפויים לריהוט הראטן שבגינה שלכם.

חיפוי רהיטי ראטן

אז לא משנה מה כוללת מערכת ריהוט הגן שלכם, עם חיפויים מתאימים, אתם לגמרי מסודרים! חשוב לכם להגן באופן האופטימלי על מערכת ישיבה מראטן אותה רכשתם רק לפני חודשים ספורים? בגינתכם כיסא ראטן לגינה שהייתם מעדיפים לכסות לקראת החורף הקרב ובא? בואו להלביש את ריהוט הראטן שלכם! כיסויי טקסטיל מרשימים הם הפתרון האולטימטיבי שיאפשר לכם להגן על הרהיטים מעוצבים, ועם זאת, לשמור על מראה מרשים ומעוצב של הגינה. אחת האופציות הפופולאריות היא כיסוי לריהוט גן אשר עשוי מברזנט. כיסוי זה הינו עמיד במיוחד, ואטום לחלוטין למי הגשמים. אם תקפידו לבחור בחיפוי ברזנט איכותי, בעל אטימות גבוהה, ותתאימו את גודל החיפוי לגודל הרהיט – אתם מסודרים. אופציות חיפוי טקסטיל אחרות מציעות חיפויים עשויים מפוליאסטר איכותי ואטום למים. כאשר קיימת התאמה מושלמת בין הגודל הכולל של הרהיט, הן בגובה שלו והן בהיקף, לבין גודל הכיסוי, ריהוט הראטן שלכם עתיד לעבור את החורף בשלווה, ללא כל פגע, ואתם – תוכלו להתרווח בגינה וליהנות מטיפות הגשם העליזות המרקדות בגינתכם, ומבטיחות תפרחת צבעונית ונפלאה עם בוא האביב.

אופציות נוספות

לא מתאים לכם להלביש בחליפות את מערכת הישיבה מראטן שלכם? קיימות אופציות נוספות אותן תוכלו ליישם בגינה שלכם. האלטרנטיבות האחרות כוללות מגוון אפשרויות חיפוי וקירוי ארעיים לגינות. תוכלו לרכוש גזיבו נייד, שתחתיו תמקמו את הריהוט נטול הכיסויים. גזיבו נייד יספק הגנה מלאה על ריהוט הראטן בחורף, הגנה מהשמש בקיץ, ועל הדרך – תרוויחו פריט עיצובי ומרשים לגינה, שיוסיף נופך רב לנראות הכללית שלה. אופציה אחרת היא קירוי מתאים שיבודד את ריהוט הגינה שלכם מהגשם. ניתן לבחור בקירוי ברזנט בעיצובים מרשימים, אשר מעבר להיותו ספק ההגנה של ריהוט הגינה, יעשיר את המראה שלה. אם תחליטו להשקיע וללכת על גדול, קירוי זכוכית עשוי להיות הפתרון המומלץ עבורכם, אשר יגן על רהיטיכם באופן האופטימלי, ואף ישדרג באופן משמעותי את פני הגינה שלכם.

הבחירה הנכונה שלכם

מתלבטים? אם מגוון אמצעי ההגנה לריהוט הגן מסחרר אתכם, תוכלו להתרשם משלל האופציות במו עיניכם, בחנויות המציעות ריהוט גן ואביזרים נלווים, או לחילופין, בקטלוגים המגוונים העומדים לרשותכם באתרי האינטרנט הייעודיים. באופן זה תוכלו לבחור בקלות באלטרנטיבה המתאימה ביותר לגינתכם.