תקנון חברת כיסא בגינה
  1. שרות לקוחות ימים א-ה בין השעות 10:00-15:00
  2. שעות האספקה בין 9:00-17:00 לפי תאום מראש
  3. הובלה והרכבה מתנה: לא כולל שירותי מנוף ובקניה מעל 1990 ₪ מאזור אשקלון ועד חיפה
  4. אין אחריות על שמשיות\גזיבו
  5. בהובלה עצמית אחריות מוגבלת
  6. אין אחריות על מוצרים שנקנו מתצוגה בשיטת as is
  7. אחריות על התקנת\חיבור בלוני גז חלה על הלקוח בלבד.כיסא בגינה אינה אחראית על התקנת בלוני גז או חיבור הגז ללקוח.
  8. אין אחריות על חלודה (על מוצרים מברזל)
  9. אין אחריות על זכוכיות
  10. אין אחריות על ריפודים כולל דהייה
  11. תלונות לגבי פגמים יתקבלו בעת האספקה למוביל או לשירות לקוחות לא יאוחר מ2 ימי עסקים מיום האספקה
  12. אין החזרות לפריטים שנעשו בהזמנה מיוחדת עבור הלקוח
  13. החזרה\החלפת מוצרים תתבצע עד 14 ימי עסקים מיום העסקה בהצגת חשבונית או קבלה
  14. במקרה של החזרה\החלפה או סירוב קבלת סחורה יחויב הלקוח עבור ההובלה כולל הובלה חזרה למחסן מבית הלקוח(בהתאם לחוק הגנת הצרכן)
  15. אחריות עד שנה לפריטים מתחת ל- 3000 ש"ח
  16. במידה ויש להפעיל אחריות ולתת זיכוי כספי,הזיכוי יחושב בהתאם לזמן השימוש במוצר
  17. הובלה בקומות במידה והפריט לא נכנס במעלית יש צורך בשירותי מנוף על חשבון הלקוח
  18. במידה והפריט יכול לעבור במדרגות עד קומה ראשונה ללא תוספת מחיר.קומה שנייה ושלישית בתוספת מחיר .מעל קומה שלישית חובה להפעיל מנוף