הקשר בין עיצוב גינה לריהוט גינה

בשנים האחרונות מייחדים בעליהם של בתי קרקע רבים את הגינה לאזור נוחות ופינוק. לבד מהיות הגינה מרכיב באסתטיקה של סביבת הבית, המוסיפה לו חן ונוי, היא מהווה גם מתחם לישיבה נינוחה ולאירוח.
ריהוט הגינה מהווה אפוא חלק בלתי נפרד מעיצובה. בד בבד עם העשרת הגינה בצמחייה, בטוף, במפל מים ובאביזרים שונים המשדרגים את חזותה, אדריכלי נוף ומעצבי גינות עשויים להעשיר אתכם במגוון רעיונות לריהוט הגינה.

היות שמדובר בריהוט המיועד להיות מחוץ לבית, יש חשיבות לבחירה מושכלת, מוקפדת וזהירה של סוגי החומרים שמהם עשויים הרהיטים, אשר חוזקם ועמידותם מהווים תנאי סף נדרש לעצם היתכנות רכישתם.
על מנת לבחור מבין המגוון העשיר את הריהוט המתאים לכם תוכלו לגלוש באתר אינטרנט של חברה המציעה כיסא לגינה, שולחנות, כורסאות, ספות, פינות ישיבה מחומרים שונים ועוד.

זמן איכות בישיבה על כיסא בגינה

רבים אוהבים להתחיל את היום בישיבה נינוחה בגינה, עם כוס קפה ו… הרהורים שקטים. רבים אוהבים גם לסיים יום עמוס מטלות, ריצות וסידורים, עבודה ולימודים, בישיבה רגועה באותו מקום שבו פתחו את היום. ריהוט נוח ומפנק מאפשר להפוך את זמן השהייה בגינה לזמן איכות.

ריהוט איכותי גם ריהוט לגני ילדים, כגון ריהוט ראטן סינטטי, מאפשר, אכן, לרהט את הגינה בריהוט מעוצב ופונקציונאלי גם יחד. הקצאת מקום לפינות ישיבה בגינה הופכת אותה למתחם שנוח ונעים להיפגש בו. ריהוט הגינה הופך אותה למתחם בילוי מועדף על משפחות, ודאי כאשר מזג האוויר מאפשר ואף מזמין ישיבה מחוץ לבית- לא רק בשבתות ובחגים.

לבד מהקצאת שטח לפינת ישיבה, כאשר השטח מחוץ לבית גדול מספיק אפשר להקצות בו מקום שיהווה פינת אוכל. ארוחה בחוץ היא חוויה מיוחדת בעלת ערך מוסף. אפשר, כמובן, להוסיף גריל או מנגל ולהכין ארוחות בשריות דשנות ומהנות.

ככל שהמקום מאפשר, ניתן בהחלט להפוך את הגינה הביתית הגדולה גם למיני גן שעשועים לילדים עם פינות משחק, נדנדה, ערסל, מגלשה, בריכה מתנפחת ועוד. אגב, מי מכם שחולמים על מיטת שיזוף יכולים להגשים את חלומם בגינה המעוצבת והמרוהטת.

על מנת לשוות לגינה תחושה ביתית חמימה, ניתן להעשירה ולייפותה בפסלים, בעציצים, באדניות ואף במפל מים ובמסלעה. שילוב של דשא עם שבילים עשויים מרצפות או טוף יוצרים חזות אסתטית עשירה ומגוונת.
על מנת להפוך את המקום לנוח ונעים בקיץ מומלץ להוסיף שמשייה גדולה ומעוצבת או, לחלופין, לבנות פרגולה סוככת המצלה את המקום ומאפשרת בו ישיבה גם כשהשמש קופחת מעל. מצד שני של השנה- בחורף- אפשר להתחמם עם פטריית חימום המעוצבת בסגנון כפרי או הייטקי, לבחירתכם.

אנשי מקצוע בתחום ריהוט ועיצוב גן ישמחו לסייע לכם לבחור את מגוון הרהיטים המתאימים למקום וכמובן גם לטעמכם האישי בהינתן מסגרת תקציב מוגדרת.