שולחנות אוכל לבית ולגינה – זה לא ה"מה" אוכלים אלא ה"איך"

שולחנות אוכל נפתחים מוכרים לכם בוודא מבית אבא ואמא, מבית סבא וסבתא ומבתים ישנים אחרים. בעידן בו הסובב אותנו מעוצב כולו על מנת להתאים את עצמו לצרכי האדם, שולחנות האוכל הנפתחים זוכים לקאמבק משגע. שלא כמו בשנים עברו – בהן שולחנות אוכל נפתחים היו מעוצבים בכבדות ותופסים חלק ניכר מההול, מחדר האוכל או מהמטבח – כיום שולחנות האוכל הפכו מוצר קליל ואטרקטיבי שעושה חשק לאכול עליו כל ארוחה, אפילו אם זו ארוחה בחטף, בבית או בגינה.

שולחנות אוכל מודולאריים – אתם המעצבים של המטבח שלכם

מה היא מתנתה של הגישה המודולארית? התאמה אישית לצרכי המשתמש. הווה אומר – אם מצאתם שולחן בעיצוב מרשים ומקסים שאינו מתאים למידות המטבח שלכם, תוכלו לבדוק את האפשרות של התאמת השולחן לצרכיכם האישיים. נכון, לא כל חנות או רשת מאפשרת או יכולה לספק שולחנות אוכל לבית ולגינה במידות משתנות, אולם תופתעו לדעת כמה חנויות ורשתות אכן משווקות רהיטי מטבח ורהיטים בכלל בכמה מידות שונות, על מנת לאפשר ללקוח לבחור את השולחן המתאים לו ביותר מבחינת הגובה, הרוחב, המרקם, הצבע ועוד.

ניוד השולחן בבית או בגינה

יתרון משמעותי של שולחנות אוכל נפתחים הוא האפשרות לנייד אותם בין נקודות וחדרים שונים בבית וגם בגינה. נמאס לכם לאכול במטבח? תוכלו לעבור תוך שניות – עם הסכו"ם ועם הסיר  – ישירות למרפסת או לגינה. רוצים דווקא פרטיות? תוכלו להחזיר את השולחן למצבו הסגור ולהכניסו גם לחדר השינה. שולחנות אוכל נפתחים בגרסאות החדשות שלהם הם לא מה שאנחנו מכירים מהעבר. הם קלים, הם נוחים לשימוש ונוחים להעברה, נפתחים ונסגרים בקלות וערוכים למספר גדול של אנשים בעת הצורך.

חסכון במחיר

למעשה, מעצם היותם קלים כל כך, רבים מעדיפים לחסוך חללים ריקים בבית ולקנות שולחנות אוכל נפתחים. אלו משמשים את בני הבית גם כשולחנות אוכל למטבח וגם כשולחנות לאירוח או לחדר – תודות לעיצוב החדשני המרהיב של שולחנות האוכל המיוצרים בשנים האחרונות. בתים קטנים במרכז העיר יכולים ליהנות מחסכון במחיר ובמקום – באמצעות רכישת שולחן אוכל המותאם לגודל הבית ומשמש כשני שולחנות במקום אחד.